jempot masok !


Click here for Myspace Layouts

Saturday 28 May 2011

aku ingin saat seperti DAHULU

Assalamualaikum . . ..

okeh ,sekarang aku lapar ,but later aku gi melantak burger ahh.

apa yg aku rasa skunk ponn aku tak tau,
yeah ,berbeza yg teramat dengan apa yg aku alami
dulu .
things change dude ,
and i changes to .
a lot .
dulu aku taktau wth tuhh apa ,
skrg aku dh tw,
nonsense .
dulu aku blurr nak mrapu mrapat kt belog aku,
but skrg ,wow ,i'm hot !
dulu masa form 3 aku asyik kena buli dengan 2 ekoq malaun ni,
skrg ? hahahaa
akulahh megahh !
dulu waktu cuty , tangan aku merayap nak selak buku ,
skrg ,tangan aku merayap pegang keyboard lappy.
you know what ,dulu time subjek bm and bi ,
best siot ,
idea aku nak buat karangan mencurah curah ,
naek ja form 4 ,
aku ternganga sampai ayaq liur boley meleleh berliter liter.
maybe naek form 4 ni ,2 ekoq malaun tuhh takk sekelas ngan aku,
so,
semangat aku takkk naek ,
sedar tak sedar,malaun malaun tuhh lahh
yg buat aku semangat ,
takkan lahh aku nak bg depa buli aku tetiap hary .
haish ,

okeh ,
budak tepi aku ni dah sebok nak guna lappy .
see you.

bye dear.

No comments:

Post a Comment