jempot masok !


Click here for Myspace Layouts

Sunday 29 May 2011

nothing gonna changes ME .

Assalamualaikum . . . .

selamat petang ( gedik ) .
hello semuanya (dh melampau nihh )
sihat tak ( dah ! cukop )

dah ! dah !
okekekeke .
orait,tadi aku study sikit pasal pendidikan islam ,bab adab .
adab menjaga orang saket ,done with that .

maybe pas selesai post entry nihh ,aku menyelak biology reference book pulakk ,
hey,hey ,
kemon kemon ,
aku spm taon depan okeh ,
spm penentu masa depan aku ,
samada keja kilang ja ka or further my studies to university ,
okeh,i prefer the second one .
gonna changes my entire life ,
aku nak jadi pakar psikologi taww ,
jangan memain ,
aku nak posting pi tanjong rambutan taww . .
thats why aku kena marathon dari sekarang , aku takk boleh siakan hidop aku sepanjang
hampir 16 taon nihh .
then ,
my parents okeh,
aku kena balas jasa mereka walauponn
aku taww jasa mereka tak akan pernah sesekali terbalas oleh aku ,
mereka dah terlalu banyak berkorban jiwa raga untuk aku ,
anak depa yang tembam nihh ,
tembam tembam ponn hot  !


yeah ,sekarang memang aku dah totally berubah .
aku takk macam dulu ,
pelajaran aku dah letak jaoh.
no , no ,
aku kena bawak diri aku lalui balek apa yg aku lalui masa form 3 dulu ,
aku tak boleh abaikan pelajaran .
spm dengan pmr berbeza ,bagai langit dan bumi .
masa form 3 ,semangat aku laen, takk macam form 4 .
form 4 aku terlalu enjoy ,YANG TERAMAT .
 

jangan pear , jangan
ang gila ka apa ,
benda macam ni takk boleh maen maen ,
spm weyh , SPM !

aku tak boleh ada komitmen laen dah , especially when it comes to love ,
ohhh , ohhh ,nevermind ,saya anti COUPLE ,
tapi pikiaq pikiaq balek ,who cares right ?
selama ni tak ada sapa yg terhegeh hegeh mintak couple kat aku ,
so.,
aku nak pulon risau watpa , 
cuma aku sedang berusaha men - TERMINATE feelings aku kat MR.L sekarang ,
hopefully it works ,yeah hopefully ,.
not hopefully , but INSYALLAH .
in meanwhile , in my super duper simple life ,aku dah belajar daripada
banyak pengalaman hidop ,samada aku sedar atauponn takk ,
nak sebot satu satu memang banyak ,
but i'll try .
okeh ,
dalam diri kita memang ada banyak kelemahan ,
yang tuhh memang kita takk boleh nafikan,not at all ,
but . bagi aku ,kelemahan tuhh lahh ,yang akan bawak kita ke depan ,
jangan sesekali kita sesali dengan apa yg kita ada . . . . .
ALLAH S.W.T MAHA ADIL , ALLAH S.W.T MAHA PENYAYANG , ALLAH
 S.W.T MAHA MENGASIHANI ,
segala yg terjadi ada hikmahnya ,
percayalah pada ketentuan ALLAH S.W.T .


then ,
jadilah seperti katak yg pekak ,
aku pasti kebanyakan org dah penah baca alkisahnya
sepanjang zaman sekolah rendah ,sehinggalah naek form 3 ,
ada saja budak budak yg suka sangat hina aku , herdik and many more,
memang aku sedih , tersangat sedih masa tuhh ,
tapi makin lama , aku dah terbiasa ,aku buat tak tau ja kt depa ,
aku pikir ke hadapan .,
biaq pi kat depa,
akhirat penentu segalanya okeh ??
aku jadi seperti katak yang pekak bila pmr makin dekat ,
masa tuhh ,aku dah tak peduli dengan cakap cakap org ka sekeliling,
lantak depalahh ,
pmr depa jugak yg nak tergagai ,
depa jugakk yg nak malu ,
so ,
hasilnya ,
ALHAMDULILLAH ,
STRAIGHT A'S IN MY PMR ,
aku pelok mak aku masa tu jugak kt anjong seri ,
macam kebahagiaan milek aku sorang ja masa tuhh ,



apa yg aku tegaskan kat sini sebenarnya ,
kita hidop untuk diri kita ,BUKAN untuk diri org laen ,
apa gunanya kita hidop kalu KITA BUKAN KITA ,
aku harap ampa paham maksodnya ,

okeh lah ,want to continue with biology
see you .

bye dear.

No comments:

Post a Comment