jempot masok !


Click here for Myspace Layouts

Thursday 14 July 2011

chills .

assalamualaikum . . . .

hampa , hampa .
aku boring oh ,
hahahaha

tadi aku stayback kejap kat skolah ,
doing revision on biology and add math ,
pokok pangkalnya nak fight netball .
but,
disebabkan pemain dah cukop ,
buatpa aku nak pulon sebokkan diri kan ?
then ,
aku balek naek bas ,
makan banyak gila karipap mak aku buat ,
and i'm full now ,

ohhh, ohhh
once again ,
aku skip tuisyen add math .
ingat nak stop lahh ,
tuisyen dah masok chp 7 ,
takot aku blurr ja nanti ,
tercangak depan budak laen ,

btw ,
minggu depan , plan nak pergi library kulim ,
dengan masam masam aku sekalian ,
hana , tasha ,
tak sabaq cek .
:) ily

ohh , ohh
lepas maghrib , nak continue revision aku yg terbantut kat library sekolah td ,
duduk kat library , macam aku sorang ja wujud ,
hahaha
tasha dengan tekunnya buat peta atas buku add math ,
hampa paham paham la kan ? :)
dan hana ?
she's watching her favourite shows that moment ,
MARIMAR , with peace at HOME .

aku  sayang hampa dorang weyh <3
malam nie , kalu rajen aku update entry lg okie ?

gonna have bath ,
and continue my revision .

see you ,
bye dear .

No comments:

Post a Comment