jempot masok !


Click here for Myspace Layouts

Friday 8 July 2011

i did it again , forgive me mak . T_T

assalamualaikum .

lambat aku tidoq malam ni ,

air mata terasa hendak berguguran .

sekali lagi , aku maki mak aku .
hanya kerana beliau tanya esok aku balek sekolah pukul berapa .

aku bodoh ,
kenapa aku nak lepaskan tension kat mak aku ,
beliau tak tau apa .

malam ni , aku dah buat dosa dengan beliau .
aku tahu mak aku sedih ,
hati beliau terluka , terhiris .
salah aku semuanya .
T_T

tapi ,beliau tetap sabar ,
rasanya dah bertrilion kali aku maki mak aku .
tapi beliau masih mampu tersenyum .

beliau masih mampu maafkan aku .

dan aku ?
masih tak berubah .
bagaimana YA ALLAH ?


mataku pedih di saat ini .
air mata ingin mengalir .
betapa aku merasa berdosa .



tumpah juga air mataku .


aku tahu , beliau sentiasa ada untuk aku ,,
cuma ,
aku yang buta hati ,
tak dapat memahami kasih suci seorang ibu .






beliau tak pernah bosan mencurahkan kasih sayangnya pada aku ,
aku hanya mempersiakannya .
beliau kasihi aku dari aku kecil hingga sekarang ,
aku ?



tidak tertahan air mata aku.

I LOVE MY MAK .
REALLY LOVE YOU .


see you .
bye dear.

No comments:

Post a Comment