jempot masok !


Click here for Myspace Layouts

Tuesday 19 July 2011

its the new beginning . :)

assalamualaikum ,
hampa sihat ka weyh ?
aku tengah lapaq ni ,
sorry okie ,
tetiap kaliupdate entry , benda first aku akan sebot ialah makan ,
takpa , aku super girl , boleh makan sebanyak mana yg aku mau,


okehlah ,
berbalik pada tajuk entry,

tak dapat dinafikan ,
akhir akhir ni , pipi aku slalu basah ,
basah dengan air mata yg tak henti henti turun macam hujan taufan , badai ,hurricane,
okie , dah lebih tu .
harini aku nanges , kemarin punn aku nanges .
and a lot of apologives ( eja tak betol ) to classmates aku.
memanjang depa kena menatap mata aku yg merah macam serbok cili .
depa kena tau , ketua kelas depa ni , tak lahh sesuper mana ponn .
eksyen ja lebeh ,
ehh , dak , dak
aku tak eksyen sangat ponn .
cuma sesekali , aku tringin gak nak berlagak depan orang laen ,
muahaha ,

ehh , sepatotnya entry ni sedeh kan ,
tapi aku translate ke happy + overacting pulakk ,
macam hampa tak kenal aku ,


oraitee ,
kemarin and harini ,
aku punya la nanges , kalau la tadah dalam timba,
fulamakk , boleh buat siram pokok la cekk oiiii.
dan akhirnya , pada harini , tanggal 19 julai 2011 ,
aku berjaya meluahkan segala yg terbuku , tertanam , terpacak dalam hati aku ,
kepada seorang insan yg mulia ,beliau benar benar berjaya menenangkan hatiku,
yg sedang lara ni ,.aceceh .
terima kasih kepada beliau .
sanggup mendengar luahan aku ,
aku sayang beliau .

hanya satu sebab yg buat aku sedih dan nanges ,
tapi aku pi campoq, kait dengan masalah laen ,
apa lagi , sob.sob.sob.sob la.

dan benar kata insan mulia tersebut,
lupakan budak itu ,
aku maseh muda ,
panjang lagi perjalanan ,
memang benar aku sudah lupakan budak itu ,
tapi bukan hundred percent,
separoh sahaja ,
aku tak mampu , hampir masok 2 tahun,
and then budak itu buat sewenang wenangnya .
aku memang marahkan budak itu ,
dalam masa yg sama , aku mencintainya ,
biarpon budak itu ala ala montel sikit ,
walaupun budak itu tak sehensem hot guy kat sekolah aku ,
but ,
yeah , i do love him ,yg teramat .
tiada sapa dapat tafsirkan rasa cinta aku pada budak itu ,
aku tau aku kiddo lagi ,
tapi , tiada sapa dapat elak dari jatoh cinta ,

insan mulia tersebut kemudiannya berpesan lagi ,
carilah jodoh yg benar benar menerima aku seadanya ,
yg sanggup bersama sama  aku ketika susah dan senang .
carilah jodoh yg benar benar baik ,
dan tidak hanya mengambil kesempatan ke atas diri aku ,

mengalir laju air mata aku , ketika mendengar ,
nasihat beliau .
aku nanges teresak esak depan insan mulia tersebut .

aku ucapkan terima kasih kepadanya ,
beliau lap air mata aku ,
cium pipi aku .
memeluk aku ,
betapa aku sebak dan bertambah esak tangis aku  ,
setelah 9 tahun menanggung beban dan derita ,
ya , aku baru sedar , sudah 9 tahun aku memendam rasa .
akhirnya , harini aku luahkan segalanya kepada seorang hamba ALLAH yg begitu menyayangi aku .

aku menanges , menanges ,
aku keluarkan semuanya ,
aku tak larat tanggung lagi .
pertama kali dalam hidup , aku selemah tu ,
setelah 9 tahun ,
baru aku berani menanges , baru aku menjadi lemah .

aku takkan lupa kata kata insan mulia tersebut,
buktikan pada mereka di dalam spm nanti . pedulikan apa yg orang kata , buat tak tau saja , belajaq rajen rajen
aku lega ,
aku bersyukur ,
terima kasih pada beliau .

yeah,mungkin aku tak dapat hilangkan rasa cinta aku pada budak tu ,
tapi sekurangnya aku sudah mula melupakan budak tu .

ramai lagi orang yg pernah melalui perpisahan ,
tapi aku anggap kisah aku yg tersadis .
maybe ,


apa apa pon ,
esok merupakan permulaan yg baru bagi aku .


we'll stop here.
see you .
bye dear..














okeh , terpacak tak termasokk .

No comments:

Post a Comment