jempot masok !


Click here for Myspace Layouts

Saturday, 9 July 2011

i'm getting weaker with tears .

assalamualaikum . . . .

aku suka membebel sekarang ,

malam ni , aku nak bebel lagi ,
jangan marah ok ?

okeh , okeh
malass nak gebang banyak ,
straight to the point .

aku dah tak kuat .
hampa tau , dulu , aku merasa akulah yg paling gah kat dunia .
akulah super girl ,
yg kuat pluss tabah .

but ,
since naik form 4 ,
everything changes dude .
kawan kawan yg dulunya mengaku kawan , hampir hampir jadi lawan ,
nobody beside me right now ,
getting worse with academic ,
getting more sensitive ,
i'm nothing .

ohh,
aku makin derhaka pada mak abah,


dulu,
bibiaq aku tak boleh nak adjust dah ,
sengeh sampai ke telinga ,
aku datang sekolah dengan semangat ,
walaupun ramai yg mengeji .

sekarang ?
satu langkah ke sekolah , macam berjam lamanya.
dengan kelas jaoh gedabak .

aku bukan penat dengan semua tuhh ,
aku penat dengan aku .
aku , aku .

diri aku dah rotate 120 % .
aku cepat bosan dengan hidop aku .
bosan dengan kawan kawan yang sikapnya tak menentu ,
kot ya pon , hang tak mau kawan dah ngan aku ,
jangan la buat mata stim , jeling separoh mampoih ,
ataupon , hang still tak puas hati ,
aku beat kau dalam pmr yg lepas .
aku tau la minachi oii,
hang jenis yg tak boleh terima kenyataan ,

then ,
sekarang , sebab tu lahh , hang dok pulun terokk nak beat aku balek kn ?
hang mai sekolah , hang pulun bad mood berbagai .
awat ?
nak bagi aku goyang ka ?
maseh , but tak guna minachi ,
done with that pompuan .





buat masa sekarang , aku masih boleh bertahan ,
but who knows ?
nanti aku akan rebah jugak .



k done .

see you.
bye dear.

No comments:

Post a Comment