jempot masok !


Click here for Myspace Layouts

Tuesday 21 June 2011

alhamdulillah ,ALLAH SENTIASA BERSAMAKU .

assalamualaikum ,

weyh hampa , aku baru habes buat homework bm ,
karangan bergambar ,
sebenarnya keja tuh , cikgu bagi minggu lepas ,
but aku baru buat harini ,
tiba tiba ,
aku rasa macam nak selesaikan semua homework aku ,
yg terbantut selama ni ,
tapi takk la selesai semua harini.
aku just buat bm ja ,
idea datang mencurah curah bhaii,
hahahahahah

okeh ,
sekarang ,
aku dah mula berubah sikit demi sikit ,
homework aku dah mula buat ,
aku tak suka buang masa ,
ALHAMDULILLAH ,
ALLAH SENTIASA BERSAMAKU ,

mungkin ,
aku kena lupakan masa silam aku kot ,
jangan dipikiaq dah ,
hal hal yg hanya merosakkan minda tuhh ,
pikiaq pelajaran ja,
apa yg orang lain cakap pasai kita tak penting ,
apa yg penting ?
bukan kerjasama okeh .
percaya pada diri sendiri tuhh yg penting ,
moga aku makin tabah ,
dalam jalani ujian dan dugaan yang ,
ALLAH S..W.T tetapkan untuk aku ,
AMIN,

INSYALLAH ,
aku akan mula lapangkan dada aku ,
dan lupakan segala dendam kesumat yg dipendam selama ni ,
kepada 3 orang tuhh ,
biaq la kat hampa ,
sakitkanlah hati orang lain selagi hampa mampu ,
bersiap sedia lahh ,dengan balasan di akhirat  :)

jangan menyesal sudah .

baru aku sedaq ,
hidop ni ,
bukan sekadar pengorbanan saja ,
ianya lebih kepada kesabaran ,

aku beruntung coz dikurniakan insan insan
yg setia di sisi aku ,
tak kira keadaan macam mana sekali ponn

nelly,farahana dan tasha
aku sayang hampa .


okeh,sampai sini saja ,

see you.
bye dear.

No comments:

Post a Comment