jempot masok !


Click here for Myspace Layouts

Sunday 12 June 2011

be YOURSELF , everyone is TAKEN

Assalamualaikum . . . .

lama jugak laa ,aku mangabaikan "si muka tak malu " aku nih
don't worry .
be happy .

okeh,done with that .

malam ni, tangan gatai pulak nk mengupdate pasai isu hipokrit ni
oopss , maaf , ianya tidak ditujukan pada sapa sapa
tapi kalau ada yang terasa sampai ke lubok hati ,
AMBEK JA LA ,
FREE OF CHARGE .

orait,apa yang aku maksodkan kat sini ,
berpura pura dalam sesuatu hal,
tapi ,
hipokrit ni,cabang dia berlambak ,
but,
i'll prefer to mention about being
hypocrite to yourself. .

same as torturing yourself ,
heyy,kemon kemon ,
stop pretending lahh .
nampak burok bila sseseorang tuhh hipokrit ,
ada lahh , contoh contoh nya yg aku jumpa berlanbak lambak
kt facebook,
takkan aku nak sebot kat sini kot ,
ohh ., no , no ,
bukan sebab takot la bang chik ,
takot tu memang takot,
takot dosa .
okekekeke
malass nak mrapu mrapat banyak .
ada stengah ni ,walaupon oqang kedah,
depa dok pulon la cakap kolumpo tuhh,
lidah tektiap qi dok balon asam pedaih ,
laa ni nak tunjok terar nohh ,
ambek !!
hahaha
version aku dalam loghat kedah ,
betoi kan ,
tengok ja la kt status status fb ,
naik geli bulu hidong aku baca status yg gla babang
pulonn .
memang la,asing masing ada hak ,
but . . .
kadang kadang aku rasa macam nak balon depa dengan
kasot sekolah warrior aku tuhh ,
meh aku bg contoh nahh ,
kita blajaq tatabahasa malam nihh ,

kita
belajar
siapa
(yang ni ,yang basic)

depa translate pi :

kite
blaja
sape


ohh , damn!
they sound like a froggie .


done with word .

ada stengah yang jadi hipokrit melalui bahasa tuboh mereka,
cara hidop mereka ,
dan,
pergaulan depa .


misalnya ,

kata lah , KATA LAH,
ada sorang ,mamat nihh ,
nampak dia cewek hot hot ,
teroih dia jadi macam  . . . (ampa tau kan macam mana)
tapi , kalu lelaki , tak nampak sangat kegedikan nya
kalu pompuan boleh gagah laa
nampak laki tough , handsome,
mula lahh ,
perbetul sana sini ,
sengih sampai telinga macam nak putuih .
calit bedak 7,8 kilo
meh sini ,
budak montel nak pesan ,
sesiapa saja yang nilai kita berdasarkan luaran,
orang itu memang tak boleh pakai ,
ehhhh , ehhhh
aku sedaq aiy , diqi aku ,
tapi siapa kita nak menidakkan kuasa ALLAH S.W.T ?
apa gunanya kita bersuka ria dengan orang lain ,
kalau tak jadi diqi kita sndri .
its worthless .

kehidupan bukanlah mementingkan kesempurnaan semata mata ,
ianya lebih kepada menjadi diri sendiri ,



okeh , okeh ,
aku tau dah ramai yang terasa dengan entry aku nihh ,
hahahah  ,.


don't take it wrong .

aku hanya nak sedaqkan ,orang yg tak tau diqi ja
tidak dituju pada sapa sapa pon


bye dear.

No comments:

Post a Comment