jempot masok !


Click here for Myspace Layouts

Monday 20 June 2011

bangga derr ,aku buat homework awal

assalamualaikum .

penat meyh ,
aku balek dari sekolah ,
panas giler ,
dah la panas , pastu aku menggiler tengah jalan ,

hahahaah

okeh ,
dekat sekolah harini ,not bad lahh
4a dapat cikgu add math baru ,
cikgu majid nama dia .
terbaik lahh weyh , dya ajaq add math .
faham oooo ,
memang faham sangat sangat .

balek rumah pas makan , teros aku buat homework add math .
rasa semangat pulakk ,
cikgu majid ponn cakap nak buat kelas tambahan ,
untuk add math ,
kena pergi nihh ,
dia cakap dya nak review balek dari chapter 1 ,
yeah , yeah
aku MESTI pergi .

bangga la jugak aku buat homework awai ,
sebab ,
aku suka tidoq pas balek sekolah ,
lepas abes posting entry ni ,
maybe aku akan take a nap jap ,
penat bhai ,
aku berkawat dalam sekolah dengann farahana harini .
apa apa pon ,
aku kena teruskan usaha dalam mengejar kejayaan ,
aceceh ,


okeh la , ngantok baq hang ,

see you .
bye dear.

No comments:

Post a Comment