jempot masok !


Click here for Myspace Layouts

Saturday 18 June 2011

jaga jaga , balasan DI SANA menanti hampa

assalamualaikum . . . .

tajok entry malam ni catchy sikit lahh
ahahha

okeh okeh , straight to the point ,
maybe dah banyak kali kott, aku beletiaq pasai 2 ekoq malaun ni ,
bukan saja saja aku beletiaq okie ,
sebab mereka dah buat salah sama aku .
yeah , siapa aku nak dibandingkan dengan mereka
but ,
heyy ! heyy !
hampa jangan megah sangat ,

TUHAN ITU MAHA ADIL ,
TUHAN ITU  MAHA MELIHAT ,

tak dak satu perkara ponn kat dunia ni terlepas
dariNYA .

hampa , hampa
aku ponn tak tau macam mana hampa buleh jadi jahat bebeno ngan aku
oops ,
setelah meneliti segala bukti dan hujah hujah yg bernas
lagi kukuh ,
aku mendapati bahawa hampa hanya memperlekehkan
golongan yg tak seHOT angelina jolie ,
and tak seFAMOUS johny depp ,

kemon kemon lahh ,
jangan ingat sebab hampa hensem sikit dari setan ,
hampa buleh dok tindas orang laen .
oops , tak payah lah , aku nak mintak maaf sebab
aku panggil hampa setan .
lagiponn , hampa pernah panggil aku
ANAK IBLIS kann ? :)
so sweet nickname yg hampa bagi kat aku .


peliklah aku ,
masa mula mula aku enter smkk ,
hampa okie okie ja
then , now ?
meroyan tahap gaban

tapi ,
sekalung penghargaan aku bagi kat hampa
di atas ejekan dan hinaan hampa masa di form 3 ,
aku dapat semangat yg berkobar kobar ,
and then ,
8a's in my hand,
thanks baby .

ohh , ohh ,
hampa tuhh ego ,
betoi takk ?
hampa pantang kalah dengan perempuan ,
takot jatoh standard .



malaih ler , aku nak mrapu mrapat pasai hampa ,
kesian SI MUKA TAK MALU  aku ,
kena ngadap entry pasai hampa .

aku cuma nak peringat saja ,
buat la apa yg hampa nak kat dunia ni ,
hinalah , cacilah , herdiklah , makilah
buat semua tuhh selagi boleh ,
dunia ni sementara ,
nanti di akhirat , mulot hampa yg akan menuturkan segalanya .

jangan menyesal di akhirat nanti ,

semoga orang orang yg hampa hina ,
mendapat kebahagiaan di akhirat sana ,
AMIN .


see you ,
bye dear.

No comments:

Post a Comment