jempot masok !


Click here for Myspace Layouts

Thursday 23 June 2011

bersabar dan kuatlah , wahai diriku ,

assalamualaikum .

suka suka hati aku ja nak tidoq lambat malam ni kan ?
bukan malam ni saja okie ?
tetiap malam .

okeh okeh ,
harini , means kemarin ,
once again , hati aku disakiti ,
siapa penyebabnya?
siapa lagi ?
tapi takpa,
hati aku dah mula redha sikit demi sikit ,
orang cakap ,
kita kena sabar ,
ALLAH MAHA ADIL .

takpala ,
hinalah , selagi hampa mampu .
selagi mulot dan lidah hampa masih mampu bertutur kata ,

biaq kat depa ,



sekarang aku dah mula rajin ,
hahahaha ,
mak aku ucap tahniah ,
coz aku tak suka buang masa dah ,
balek sekolah ja ,
tros buat homework .
malam pulak , aku study ,

bila dipikiaq pikiaq ,
bila dicamporadokkan dengan apa yg menimpa aku sekarang ,
aku rasa semangat pulak .

haish , baru aku tau ,hidop ni boleh bahagia dan sedih,
pada satu masa .


okeh ,
esok jumpa lagi,
see you.

bye dear

No comments:

Post a Comment