jempot masok !


Click here for Myspace Layouts

Tuesday 28 June 2011

life becomes a little better , ALHAMDULILLAH.

assalamualaikum .

dua hari kott, aku tak update "si muka tak malu".
bukan apa ,
letih bhai .
aku meniaga untuk hari koperasi sekolah ,
then ptg ada kawat lagi .
memang tak sempat aku nak qada tidoq aku ,

btw ..,
bukan isu tuhhhh ,
yg aku cuba nak cecite harini ,
tapi benda lain lahhh ,


okeh ,
buat masa sekarang aku takkan panggil depa malaun .


hmmm ,
first day niaga ,aku tegoq salah sorang dari depa ,
sebab pa tau,aku lupa lak ,
and guess what ?
dia jawab ngn baeknya ,
oh god ,
aku terkezut kotttt .
nak kata dia buang tebiat ,dak kottt ,\
gila la baq ang ,
sampai hari ketiga niaga ,merangkap harini ,
depa dorang still baek ngan aku ,
kalu tak ,dulu kalu jumpa aku,
mulalah mulot depa ,
but itu dulu ,
aku tak tau lah sekarang ,
masa goreng nugget tadi pon,
dia ngan selamba ,tak kisah aku tolong dia ,
siap sengeh kat aku lagi ,
ikhlaskah depa ?
ataupon ada udang di sebalik mee ?
kalaulah betoi ,depa dah ubah sikap terhadap aku ,
aku syukur sangat sangat ,
ALHAMDULILLAH .
ALLAH MAHA ADIL .

aku harap sikap depa tuhh berkekalan .
ish ! tak caya betoi aku ,
baek pulakk depa .
aku siap pi snap pic depa lagi masa tengah goreng nugget .
and depa SIAP POSSING .
haisss , tak caya sunggoh aku .
apa apa pon,aku syukur pada ALLAH S.W.T

okeh lahh ,
see you .
bye dear.

No comments:

Post a Comment