jempot masok !


Click here for Myspace Layouts

Friday 3 June 2011

memories of mine ,the sweet one , lets flash back

assalamualaikum . . . .
hai , hai ,
malam nihh , jomm flash balek sweet moments aku,
sepanjang 16 taon aku hirup carbon dioxide .


  1. mak and abah beli birthday cake kat aku sampai 2 bijik untuk celebration kat tadika aku dulu
  2. tok beli bebear gergasi kat aku masa aku kiddo ,dekat bukit kayu hitam kott , besar oooo .
  3. abah aku bawak aku g jalan jalan kat taman selasih tetiap malam ,pegi D-LIMA , MAKAN MAKAN , NAEK MOTO ,DUDUK DALAM RAGA LAGI TAU.BELI GULA GULA KAT AKU , BELI COKLAT BENDERA YANG ADA KIPAS TUHH KAT AKU ,
  4.  mak aku gerak aku dari tido tengah tengah malam, coz nak pegi hospital ,mak aku dah sakit nak lahirkan adek aku .
  5.  first time aku belai adek aku yang baru dilahirkan.
  6. pegi rombongan ke cameron highland  dengan mak and adek aku anjuran tadika adek aku merangkap bekas tadika aku .
  7. aku dapat anugerah pelajar cemerlang , and mak aku pegi tengok aku amek hadiah ,tengok aku buat persembahan .
  8. aku dapat anugerah tokoh pelajar masa darjah 6 .
  9.  aku riuh rendah ngan buddies kat first secondary school aku ,SMKTJ .
  10. aku dah pandai minat kat boys ,hahahahaah ,gedik !

No comments:

Post a Comment